fredag 18. juli 2014

Kjellerstua

Kom plutselig på at jeg ikke hadde vist hvordan kjellerstua ble etter at nytt, lyst gulv kom på plass. Jeg er jo en person som liker å holde på med et projekt (eller ti), og som fort glemmer prosjektet når det omsider blir ferdig.

Vel, sånn ser det ut i kjelleren akkurat nå

 En kjellerstue er perfekt om du er som meg og samler masse ræl. En samling gamle flasker jeg ikke kunne gå fra blir jo bare sååå vakkert ved siden av platespilleren...

Og den ufattelig vakre plankebiten jeg bare måtte sage ute en O av, blir jo sååå bra sammen med bokstøttene. a & O skal bety alfa og omega... Jepp, jeg vet, jeg er sykt bra på dype, tankevekkende arrangement på bokhyller.

For tiden sliter jeg bittelitt med hva jeg skal henge på veggen over sofaen. Tenkte henge familiefoto i svarte rammer, men tør ikke helt slå den første stiften i de nymalte veggene. Kanskje blir det lettere om et par måneder...


Summary:
Here you have some pictures of my basement living room. I haven't shown any pictures from downstairs after we finished the new flooring. It became so much lighter and cosy :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar