søndag 21. juli 2013

Helgepyssel - stige

Jeg har snekret en stige. I god gjenbruksånd brukte jeg planker fra et gjerde Snekker'n bestemte seg for å utrydde, samt en utdatert utestol.

Den gjengse leser vil kanskje påstå stigen min ser litt skakk og skeiv ut, og det er riktig observert. Designerens (...meg...) ønske var at den skulle se litt sånn tilfeldig sammensatt ut. Litt som om den var snekret av et barn.

Tilslutt beiset jeg den og ventet tålmodig på at den skulle tørke før jeg dro den inn i gangen hvor den fungerer perfekt sammen med meg. Jeg er av type en sånn slenger. Når jeg kommer inn døra slenger jeg bare alt til hver sin kant; sko et sted, vesker, sjerf, jakker og handleposer i andre passende retninger.

Når jeg tar bilder av ymse krinkler og kroker i hjemmet mitt ser jeg det plutselig med nye øyne. I skrivende stund går det plutselig opp for meg at jeg har glemt (?) å beise gulvlister. 



Summary: 
I have created a ladder by using old boards that were left over after Snekkern tore down a fence in our garden.
As you can see, the ladder works very well as a kind of coat stand. And yes, it was my intention to make it that  crooked and cocked.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar