onsdag 5. juni 2013

Hverdagslykke ... (en sløydbenkhistorie)

... er når man finner en sløydbenk i "Gis bort"-avdelingen på Finn.no.

Og akkurat det skjedde meg her en dag!
Ikke lenge etter at annonsen var oppdaget så sto denne snekkerbenken nyvasket og grønnsåpeduftende på verandaen min.

Jeg tenkte egentlig ha den som en konsollbord med en lampe og annet passende stasj på.

Men til Snekker'n sa jeg at benken var særdeles kjekk å ha til ulike snekkerprosjekt ... sånn for at han skulle gidde være med å hente den, bære den for meg og generelt la være sette seg på bakbeina.

Og plutselig mens jeg snur ryggen til i bare to sekunder, så blir den tatt i bruk


Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Den var jo så ren og pen og klar til konsollbordtjeneste, og nå står den der og flyter over av sandpapir og støv igjen.


Summary:
I've been lucky enough to get a planer bench someone wanted to get rid of. 

I plan to use it as a console table and fill it to the brim with lights and decorations, but to Snekker'n I told a white lie; namely that the bench was incredibly convenient to have for various carpentry projects. 
I lied so he wouldn't get cranky, but rather help me to get it and carry it for me.

He agreed the bench was a good idea, so we got it home and I washed it thoroughly (so I could take it inside the house and decorate it...)
Then suddenly, as I turned my back to the bench for just a moment, he is using it for a carpenter / music project.
Hm ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar