tirsdag 14. mai 2013

Endelig ferdig!

Omsider ferdig! Bord og stoler står nå klart til bruk.



Underveis måtte jeg ut å kjøpe enda mer spraylakk, og i samme slengen måtte jeg kjøpe meg selv en liten premie for å ha anskaffet dette fantastiske spisebordet og stolene uten at det kostet meg fem føkkings øre! ...unntatt lakken da, men alle bør jo unne seg litt lakk engang i blant. 

Jeg har funnet ut at jeg elsker "Gis bort"- hjørnet på finn.no! Man kan seriøst få hva som helst helt uten å betale for det!

Som f. eks denne serveringsvognen.


Aner ikke helt hva jeg tenkte på da jeg full av adrenalin ringte for å få tak i denne. Mulig jeg bare ble litt revet med etter å ha samlet gratis stoler over lav sko, men når jeg tenker meg om så bør alle ha en serveringsvogn! Som dere ser er jeg godt i gang med å lakkere også den svart. Håper bare jeg finner maskeringstapen snart sånn at den kan lakkeres ferdig.

Så ble det altså to stk. svartlakkerte (er jo i det moduset for tiden) blikkboller fra House Doctor i egenpremie.


Gratulerer til meg!

Summary: 
The dining table and chairs are finally finished! 
Had to buy even more cans of spray paint...and at the same time I bought myself two bowls from House Doctor as a reward for a project well done (without it costed to much...'cause I'm cheap :-p).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar