mandag 22. april 2013

Helgepyssel - pimping av legolampe

Denne helgen har jeg fordypet meg i et tidligere prosjekt, som jeg lenge har gjemt unna fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med den.

Husker dere legolampen min?

Jeg merket at den uroet mitt indre med alle sine farger. Derfor har den lenge stått i en mørk krok inne i et mørkt kott mens jeg har fundert på en løsning på fargeproblemet.

Problemet ble raskt løst med en boks svart, matt, spraylakk.


Her kan dere se legodetaljer... Legg spesielt merke til jukseoppbyggingen i bakkant av lampesokkelen. Lampen var nemmelig litt ustødig og måtte få litt balansehjelp i form av maaange pålimte møbelknotter. Men det er jo bare bra, for da lager den ikke riper i parketten.

Merker lampen omgir seg med roligere vibber enn tidligere.

Summary: 
Do you remember my lego lamp? It disturbed my sanity with all its colours. 
The problem is now solved...with a little help from matt, black spray paint. 
Ah...such a relief!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar