søndag 28. april 2013

Helgepyssel - fokus på barnearbeid

I dag har jeg satset på videreforedling av barnearbeid. Snekker'n jr. er nemlig veldig gla' i å tegne, så da ble han for en tid tilbake utstyrt med oppspente lerret og tekstiltusjer.

Omsider har jeg fått "ånden over meg", som min mor pleier omtale det mentale stadiet da du føler for å legge sjelen din i et lite åndsverk eller to. Mine åndsverk var i dag riktignok veldig avhengig av Snekkerjuniors åndsverk....

Siden jeg denne uken har startet utesofa-sesongen så passet det bra med litt puter sammen med meg i sofaen. I år skal det heller ikke på verandaen være farger. Det er lissom nok med røde husvegger synes jeg.
Den bilinteresserte kan kjenne igjen Aston Martin i ulike utgaver.
Noen lurer kanskje på om Snekker'n jr. har bildilla?
Ja, men bare dilla på fine biler.
Ikke Nissan Juke og sånn.

Jeg er stor fan av barnekunst, så på våre vegger har vi veldig få Weidemanner og Pushwagener, men heller fler Lille-Hettyer...
Som dere kanskje ser så var hun i sin tid mindre opptatt av biler, men satset istedet på portrett ... fortrinnsvis av sitt store forbilde - sin mor :-)
Lille-Hetty har dessverre avsluttet kunstnerkarrieren sin.

Summary: 
This weekend crafts have been making pillows. Snekker'n jr. has drawn pictures on fabrics and I have made his artwork into pillows. Pure child labour, but since I am such a nice person he was allowed to draw the tings he like most in the world; Aston Martin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar