onsdag 12. desember 2012

Siden sist har dette skjedd...

Lille-Hetty og jeg har pakket inn julegaver.

Jeg har fått for meg at et gullfarget bord helt sikkert vil gjøre meg lykkelig.
http://www.phillipscollection.com
Jeg har vært på nattkino og sett Hobbiten.

Jeg har bestemt meg for å boikotte Unicef på grunn av at de henger ut Julenissen i reklamefilmen sin. Julenissen bryr seg like mye om alle barn, uavhengig av deres ressurser. 
Barna blir lei seg av å se en nisse fortelle han driter i de som er fattige.

Jeg har laget stjerner av ispinner.


Jeg har ryddet i gangen ... og kjøpt en rød ramme til ære for julehøytiden. Mai gad!

Jeg har laget en pepperkake-Chrysler building.


Så har jeg lagt inn lys i pepperkake-skyskraperen vår.


For å runde av all denne idyllen så kan jeg opplyse om at Lille-Hetty og jeg har gjort mattelekser.




2 kommentarer:

  1. Herregud, korr flink du e. Her er det stil og profil som gjelder - alt skal matche. Men har du spist alle de isene på forhånd selv? Og dessuten: Nå har du lov til å pynte til jul - masse.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker så mye :-) Kaill'n er arkitekt for skyskraperen da, så han er også litt flink :-)
      Jeg har spist hver eneste is helt selv! Og er passe stolt av det kjenner jeg :-) Vasket pinnene i oppvaskmaskinen etterpå...det var det ikke alle som overlevde...

      Slett