søndag 18. november 2012

Helgepyssel - et lite stykke natur



Nå har jeg over de siste dagene smugpyntet til jul uten at noen kan ta meg for å pynte til jul.
I natt laget jeg et juletre, men så lenge det ikke er en stjerne i toppen så kan jo ingen beskylde det for å være et juletre. Det er det jo bare jeg som vet. Rett og slett genialt!

Vel, jeg liker jo å gjøre ting i full fart, og denne helgens pyssel var intet unntak. Tok bare noen rester etter en dørlist, saget den i passende biter og limte dem på en kvistlignende sak. 


Siden jeg for tiden er belemret med en alvorlig betong-hang up, så måtte jeg jo snike litt betong med i dette prosjektet også. 


Det er så fint å jobbe på natten. Da henger ingen over deg og spør dumme spørsmål, slenger kritiske kommentarer eller er generelt irriterende. Jeg vet jeg kommer til å få kjeft fordi jeg har sølt betong (som nå er strøknet) i kjøkkenvasken, men jeg står 'an vel av.

Summary: This weekend I made a "tree". It's supposed to be a decorative element in my living room. I made it of some boards of wood and enormous amounts of glue ...and a tiny bit concrete. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar