fredag 23. november 2012

Helgepyssel - bordplate av metall


Jeg har dette bordet i gangen. 
En ekte IKEA, opprinnelig svart eller noe sånt, men malt hvitt for år og dag siden. Nå står det bare og ser kjedelig ut.

 Også samler det opp masse rot under seg, men det kan nok ikke en liten pimping forandre noe på.

 Helgeroen senket seg over heimen, og jeg dro fram aluminiumsfolie og tapetlim...

 ...og dekket hele bordplaten. Krøllet folien litt på forhånd sånn at den skulle se litt krøllete og sliten ut, men er usikker på hvor mye av den "slitenheten" som var igjen etter at jeg hadde klemt aluminiumen godt ned på den tapetlimte bordplaten.

 At jeg er svært usikker på det ferdige resultatet er mildt sagt ...

Her må nok litt mer behandling til for å få det resultatet jeg er ute etter. For sikkerhets skyld har jeg en reserveløsning i bakhånd.

Summary: With some tin foil and glue I have made myself a metal top table. Not so sure if it was such a good idea ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar