torsdag 11. oktober 2012

Jeg kan tapetsere!


Jeg fikk en god idé og bestemte meg for å tapetsere den lille gangen i kjelleren. Tidligere var det sånn her nede.

Dette var min tapetserer-debut og jeg gruet meg litt. Men tapetsering ser jo unektelig enkelt ut da, så jeg tvilte egentlig ikke på at jeg skulle fikse biffen, og jeg kan nå, med hånden på hjertet si at dette er noe av det letteste som finnes i hele verden. Også så fort som det går! Jeg tror jeg har funnet mitt kall i livet.


Nå eier jeg ikke et eneste tapetsererverktøy så da er det jammen bra jeg har quilte-utstyr. Med skjærehjul og linjal får man fantastisk fine kutt.
Ferdig! Jeg tror jeg er fornøyd :-)




Jeg krysser av på listen min ennå for en ting jeg ikke behøver en mann til :-)

...eller? For neste dag oppdaget jeg at jeg hadde limt tapeten opp ned. De små bjørkegrenene vokser nedover ... Men siden man nesten ikke kan se det, så lar jeg bare tapeten henge som den er.


Summary: 
I decided to wallpaper my mini-hallway in the basement. I have never wallpapered before, but it was really easy! Yet another thing on my list of what I do not need a man to do for me :-) Girlpower!
...or not... cause the next day I discovered I had put the wallpaper upside down ... But since you can barely notise it, I just let the wallpaper stay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar