mandag 24. september 2012

Oppussing - yttergang


En kveld kjedet jeg meg så innmari at jeg på et tidspunkt ryddet i yttergangen! 

Og da kom jeg på at dere har jo ikke fått sett bilder etter at vi snekra litt der (snekret egentlig ikke, men sparklet, malte og skrudde litt...også støvsuget Snekker'n! Helt av seg selv!!!)
Før:
Underveis - første lag sparkel legges over den vakre fiskebeinsmønstrede strien:

Etter - to lag sparkel og fire lag maling (ikke helt ferdig å beise gulvlistene ser jeg):
Legg merke til vår hjemmedesignede knaggrekke. Et bordkledningsbord, beiset med hjemmelaget beis (for å få til akkurat den fargen jeg ville ha) og så ble det skrudd fast store bolter.

Vi er meget fornøyd og tror vi har en krok til alle som gidder komme innom på besøk.

Tilslutt er det viktig å pynte opp med litt snertne farger sånn at jeg fikk tatt bilder. Tok selvfølgelig vekk dette med det samme fotosessionen var over...jeg er jo, som jeg gjentar til det kjedsommelige, redd for farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar