søndag 30. september 2012

Helgepyssel - strikking


Jeg er for tiden gressenke og helt mutters alene hjemme, siden mannen i huset er på turné i Tyskland og sånn, og Lille-Hetty har satt kursen for den fantastiske perlen i havgapet utenfor nordmørskysten, Smøla.

Da bruker jeg tiden til å lese yndlingsbloggen min over alle yndlingsblogger Chez Larsson. Der har du dama som har har orden i sysakene. Jeg drømmer om å bli velorganisert som henne en vakker dag.

I tillegg har jeg sånn helt ut av det blå fått besøk av noen sauer i hagen denne uken. Aner ikke hvor de kommer fra siden jeg aldri har sett en sauefarm siden jeg forlot Smøla for tre år siden. Dette er ganske mystisk...


Helgens pyssel har vært strikking. Jeg er blitt fullstendig frelst, og strikker i tide og utide. Og det er jo bra, for da har jeg ingen ledige hender til å spise sjokolade. Jeg har strikket en Marius-pute til bestevenninnen min i julegave. Ikke fortell henne!

Og det er forresten heeelt normalt å lage julegaver i september! Spesielt om man rives litt med av de der bloggene som forteller hvor velorganiserte andre mennesker er.








Summury: I'm for the time beeing a grass widow. My boyfriend, Snekker'n, is on a tour in Germany playing his bassguitar, and my daughter Lille-Hetty, is on the beautiful island Smøla to visit the rest of the family for her autum school break. I have spent the time reading my favourite blog Chez Larsson, and knitting a "Marius" pillow for my best friend. It's a Christmas present...don't tell her...  
By the way...suddenly some sheeps came strolling into my garden, and I have no idea where they came from. I have never notised any farms around here. Mysterious... They are gone now. Thank God! I'm no fan of animals...they smell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar