tirsdag 18. september 2012

Et prosjekt nærmer seg mål


I dag spratt jeg ut av senga med stor entusiasme klokka 07.35 og løp sporenstreks ut på verandaen hvor jeg malte to vinduer. 
Men det var ikke nok, så etterpå trampet jeg ned i kjelleren hvor jeg omsider avsluttet prosjektet "Male kjellerstua".

Det er den blanke veggen rett fram jeg har malt. Den har stått ferdig grunnet i et par år. 

Det er viktig å ikke stresse når man jobber i hjemmet... Og siden denne kroken av kjellerstua lissom ikke gjør så mye av seg så har den fått stått i fred en goood stund.

Etter å ha ferdigstilt siste veggen i kjellerstua kjente jeg fortsatt på et behov for samvær med kjemikalier fra Jotun, så jeg kjørte på..
Det var dette gulmalte brystpanelet som dekorerer gangen i kjelleren som nå skulle til pers.

Gult var forresten gjennomgangsfargen i hele kjelleren da jeg flyttet inn. 

Denne herligheten var den opprinnelige fargen på kjellerstua...det var skikkelig nais...























Etter en times kvalitetstid med malekosten:


Jeg registrerer hvordan hvitfargen framhever de trehvite listene og dørene...og er klar over at et nytt prosjekt har presentert seg; "Beise dører", slik at alle blir som denne:

Dessverre kan jeg ikke starte prosjektet med det samme. Det har seg nemmelig sånn at en hoinn har spist maskeringstapen min...og det er faktisk sant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar